Πώς κάνω αίτημα επιστροφής;
Αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν που αγόρασες από εμάς, μπορείς να μας καλέσεις και να δημιουργήσουμε το ανάλογο αίτημα (ticket) στην συνεργαζόμενη courier ώστε να έρθει και να παραλάβει το πακέτο προς επιστροφή.
Πότε/Γιατί κάνω αίτημα επιστροφής;
Παρακάτω θα βρεις τους πιο συνήθεις λόγους επιστροφής ενός προϊόντος.
Δεν είναι αυτό που παρήγγειλα
Αν το προϊόν:
- Είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλες (Είχες παραγγείλει μπορντό και παρέλαβες μαύρο).
- Έχει κάποιο διαφορετικό χαρακτηριστικό από αυτά της περιγραφής (Είχες παραγγείλει μονό σεντόνι και παρέλαβες υπέρδιπλο).
– Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
– Υπάρχει περίπτωση ο συνεργάτης μας να σας ζητήσει να το στείλετε μία φωτογραφία του προϊόντος που παραλάβατε για την πιο άμεση εξυπηρέτηση σας.
Δεν παρέλαβα το προϊόν
Αν δεν παρέλαβες καθόλου το προϊόν της παραγγελίας σου.
– Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
Παρέλαβα λιγότερα προϊόντα
Αν παρέλαβες λιγότερα τεμάχια από αυτά που είχες παραγγείλει (Είχες παραγγείλει 5 τεμάχια πετσέτες και παρέλαβες 3 τεμάχια).
– Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
– Ο συνεργάτης μας κατά την τηλεφωνική σας επικοινωνία θα σας ζητήσει το βίντεο που τραβήξατε κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, ώστε να αποδείξετε ότι παραλάβατε λιγότερα αντικείμενα.
Είναι ελαττωματικό
Αν το προϊόν:
- Εμφάνισε κάποια βλάβη/ατέλεια
- Διαφέρει από τις προδιαγραφές που αναφέρουμε
– Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
– Ο συνεργάτης μας κατά την τηλεφωνική σας επικοινωνία να σας ζητήσει να το στείλετε μία φωτογραφία του προϊόντος που παραλάβατε για την πιο άμεση εξυπηρέτηση σας.
Άλλαξα γνώμη
Αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου ή αν τελικά δεν το χρειάζεσαι.
– Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
– Ο συνεργάτης μας κατά την τηλεφωνική σας επικοινωνία θα σας ζητήσει το βίντεο που τραβήξατε κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, ώστε να δούμε ότι τα προϊόντα βρίσκονται στις αρχικές τους συσκευασίες.
Χτυπήθηκε κατά τη μεταφορά
Αν το προϊόν που παρέλαβες σου παραδόθηκε σπασμένο, ταλαιπωρημένο ή με σκισμένη συσκευασία.
– Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
– Ο συνεργάτης μας κατά την τηλεφωνική σας επικοινωνία θα σας ζητήσει το βίντεο που τραβήξατε κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, ώστε να διαπιστώσουμε το πρόβλημα και να κινηθούμε όσο γίνεται με λιγότερη ταλαιπωρία για εσάς.